koud? Alaska das pas koud!! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Gerard Cruining - WaarBenJij.nu koud? Alaska das pas koud!! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Gerard Cruining - WaarBenJij.nu

koud? Alaska das pas koud!!

Door: gerard en ineke

Blijf op de hoogte en volg Gerard

03 September 2006 | Verenigde Staten, Anchorage

Hoi iedereen

Even een kort berichtje van ons, foto s komen volgende week wel. Alaska is echt geweldig, zo puur. mooie landschappen, beesten en ga zo maar door. Maar het is hier echt ongeloofelijk koud!! We sliepen zelfs met min 10 in de tent, maar gelukkig hebben we van te voren nog sexy ondergoed gekocht ( thermisch)

Wat hebben we Gedaan? genoeg zoals: hiken, noorderlicht gezien, ( echt prachtig),wildlife spotten, bergje beklommen (2000 meter), gekanoend, ijshonden slee, IJsklimmen (echt gaaf), biertje en wijntje drinken rond het kampvuur en kramperen maar dat is het echt wel waard!!
nog 1 week te gaan en dan komt de uitgebreide versie + tig foto s denk ik.

groetjes van jullie reporters vanuit het koude alaska!!

voor onze pics van alaska

www.gerardenineke.mijnalbums.nl

• 03 September 2006 - 03:37

Duurt:

Jägermeister meneer?
    Hij zal daar echt wel koud zijn

• 03 September 2006 - 08:29

Gerard & Marja:

Dat het daar koud is dat wisten wij reeds. Echter dat jullie er slecht tegen kunnen dat wisten wij niet. Ik neem aan dat er genoeg anti-vries is? Zo niet dat kunnen wij altijd wat opsturen.

Groetjes en veel plezier.

• 03 September 2006 - 10:23

Jan En Ineke:

jullie zoeken het avontuur wel op zeg geweldig nou het regent hier in niekerk we wachten vol spanning op de foto,s jan en ineke

• 03 September 2006 - 14:05

Mattijs En Rianne:

We zijn enorm benieuwd naar de foto's. Reis ze!!! x
    PS. Ik hoop dat ik ook zo'n setje kan kopen op Ilona's pleasure party volgende week...

• 03 September 2006 - 18:11

Erwin En Agnetha:

Heey leuk verhaaltje, maar nu ff het echte werk ( voor jou bedoelt tjoep) en een beetje voor ienje.

Zondag 3 september,

Voetbal Hijkerboys-Niekerk,

Het was een slappe wedstrijd om te zien, vooral de eerste helft bleef 0-0. De 2e helft was een stuk beter, nou ja binnen 10 min was het 1-0 voor de hijkers. Niekerk was nog niet super lekker bezig, maar in de 35min schoppen de boys uut Hijken er zelf 1tje in (bedankt) 1-1. Niekerk werd steeds sterker en sterker en door een klutsbal kwam de bal via Dennis bij Wilturt en die lopte de bal geweldig over de keeper 1-2 nog een paar kansjes voor Niekerk en dat was het wel. De eerste 3 punten zijn binnen gehaald en op naar de rest.

Tjoep en Ienje wij hopen dat we jullie voldoende hebben geinformeerd

have fun

• 04 September 2006 - 08:56

Hiske:

Heej!! Zo koud, en ik ben nog steeds jaloers! Klinkt allemaal super. Geniet er lekker van en ik kijk uit naar de foto's!!
    Veel liefs Hiske.

• 04 September 2006 - 11:06

Hendyke:

Wow ijshondenslee en ijsklimmen, lijkt me super! Ben benieuwd naar jullie uitgebreide verslag....

• 04 September 2006 - 14:20

Henk Horsman:

Gaaf zeg
    Met welke organisatie maken jullie deze trip??
    heel veel plezier

• 04 September 2006 - 14:25

Janneke:

Hallo,
    Bbbrrrr klinkt vreselijk koud en dat te weten dat ik hier zelf de verwarming al een keer heb aangezet! Maar goed dat jullie sexy thermisch ondergoed hebben!Staat dit ook op de foto trouwens? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie volgende verhaal en wie weet daarbij ook de foto's! Geniet ervan en tot horens!

Groetjes en liefs Janneke

• 04 September 2006 - 17:53

Jakob En Bianca:

super jullie verhalen. en wat hebben jullie al veel gezien! we zijn benieuwd naar jullie volgende verhalen! succes in koude alaska.
    groetjes Jakob en Bianca

• 05 September 2006 - 13:46

Marga:

hee ineke en gerard! Alaska!!! Ik vind het geweldig om dit allemaal te lezen. Heel veel plezier. Groetjes, Hv B2

• 05 September 2006 - 13:47

Jeroen, Esther, Daphne & Amber:

Lieve Gerard en Ineke,

Heel leuk om jullie zo te volgen. Wel heel erg nieuwsgierig naar de foto's!
    We wensen jullie nog heel veel plezier en we blijven jullie volgen hihi!

Heel veel liefs uit Rijsenhout.

• 05 September 2006 - 16:21

Fam. Havinga:

Hallo buurman en buurvrouw,
    Leuk dat we jullie reis zo kunnen volgen. Geniet ervan. Groetjes van ons allen.

• 06 September 2006 - 08:46

José (Kakadu Explorer!):

As if you hadn't made me jelous enough with your trip to Africa, now you go to Alaska??!!

Well, thanks anyway for including me on your mailing list, although I find it a little difficult to follow your adventures since the only phrase I know in Dutch is "neuken in de keuken", and I don't think you've used it in your postings...yet :)

The sad thing about your trip is that you missed Spain becoming the World Basketball Champions. YES!!! (sorry, had to say it :)

Have lots of fun and send some English messages for your international audience.

¡Un fuerte abrazo de vuestro amigo español!

• 07 September 2006 - 12:42

Jan En Dinie Alserda:

Wij kijken geregeld naar jullie site en wij zien dat het jullie geweldig naar de zin gaat. Blijf maar genieten.