Brrrrr Alaska - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Gerard Cruining - WaarBenJij.nu Brrrrr Alaska - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Gerard Cruining - WaarBenJij.nu

Brrrrr Alaska

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Gerard

26 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Anchorage

He hallo allemaal, leuk al die reacties!!

Het vele vliegen, het tijdsverschil en een ander leefritme doet heel wat met je lichaam! Vandaag was dat bij mij helemaal goed te merken, had het erg zwaar met in de rij staan voor de bagage, tickets, douane etc. De rijen hielden ook niet op. De vrouw bij de douane was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Maar goed, het gaat weer een stuk beter na wat te hebben gegeten!

We zijn aangekomen in Anchorage, en met de taxi naar ons hostel gegaan. Het is hier meer dan 15 graden kouder dan in Vancouver. Vanuit het vliegtuig leek het mysterieus en ongerept. Het heeft hier de laatste maand veel geregend, hopelijk eerst genoeg.

Het duurde een paar dagen maar we hebben een kleine auto kunnen ontdekken! De straten bestaan uit blokken, dat maakt het makkelijker iets te vinden.

Ons hostel is leuk, wel in een soort buitenwijk, maar vertrouwd en gezellig zoals iedereen met elkaar omgaat! De kamer was open met de sleutel op de tv (jaja) en of we wel later wilden betalen als the office open ging. Voor het eerst een tweepersoonskamer! Lekker gedoucht, backpack opnieuw ingepakt, boodschappen gedaan.

Morgen gaat onze 2 weekse krampeertrip beginnen. We hebben er zin in, want dan hoeven we zelf niks uit te zoeken. Of we kunnen mailen weten we niet!

voor onze pics van alaska

www.gerardenineke.mijnalbums.nl

• 27 Augustus 2006 - 07:10

Bert Bonnita En De Kids:

Hoi Gerard en Ineke
    Leuk die nieuws brieven.
    Wij hopen dat jullie het erg leuk hebben op de krampeertrip.
    Hier in het Mooie Niekerk is het weer beregezellig geweest.
    Wij wachten de volgende nieuws brief met spanning af,veel plezier daaar in Alaska.

Groetjes:Bert,Bonnita, Richard en Roland

• 27 Augustus 2006 - 07:56

Gerard & Marja:

He , lovebirds ik lees dat jullie het koud hadden. Nu dat is een goed reden om lekker dicht tegen elkaar te kruipen. Ik neem aan dat dat geen probleem oplevert. Hier is de feestweek weer afgelopen. Helaas want het was best gezellig. Het weer speelde niet altijd mee maar toch? Veel plezier hou je haaks en kijk uit voor de kijkuit?

• 27 Augustus 2006 - 09:59

Liset:

Hey,
    Heel veel plezier in Alaska en tot mails!

• 27 Augustus 2006 - 11:01

Sonja En Martin:

ha die Gerard en Ineke Geweldig om zo weer wat van jullie te horen Ga het zeker allemaal lezen en bijhouden. Voor stratks in USA zal ik nog wat tips doorgeven Maar vergeet zeker Zion NP Bryce NP en San Fransico niet. Ook leuk is een bezoek aan Hearts Castle en Body Heel veel plezier en doe voorzichtig
    Kusjes Sonja en Martin
    p.s. wij vliegen 22 sep naar Costa Rica

• 27 Augustus 2006 - 11:27

Marleen En Patrick:

Hoihoi,
    Nog maar net weg en al weer zoveel meegemaakt. Feestweek gelukkig voorbij. Kunnen we weer bijtanken. We houden jullie in de gaten! Heel veel plezier in Alaska.

Dikke kus Mar en Pat

• 27 Augustus 2006 - 11:57

Inekew:

Hoi, zo langzamerhand zelf het gevoel op vakantie te zijn....al die verhalen van jullie en van Maaike. Leuk hoor. Veel plezier verder, ik blijf de verhaaltjes wel volgen.

• 27 Augustus 2006 - 13:53

Sylvia:

He hallo daar. Kamperen in het koude alaska!! leuk om de verhalen nu al te lezen, je dacht toch niet zo fanatiek te zijn ien?? have fun! x

• 27 Augustus 2006 - 14:20

Guido En Ettje:

veel plezier wij volgen jullie hoor!!

• 27 Augustus 2006 - 14:51

Annemiek:

He hallo, Leuk om jullie verhalen te horen en om met jullie mee te reizen. Veel plezier in Alaska en gave foto van die beer! Hopelijk zijn jullie snel van de jetlag af. Groetjes Annemiek

• 27 Augustus 2006 - 15:04

Douwe En Janny:

Feestweek is weer afgelopen dus hier mis je niets meer. Have fun !!!!

• 28 Augustus 2006 - 08:40

Jan En Ineke:

hoi gerard en ineke we hopen dat jullie een mooie trip door alaska maken en bedankt voor je berichtje veel plezier en tot mails jan en ineke

• 28 Augustus 2006 - 10:43

Leanda:

1 dag in Vancouver en gelijk al een beer gezien! Mazzelpikken. Heel veel plezier in Alaska!!

• 28 Augustus 2006 - 11:04

Esther:

Hey globetrotters!!!

Net als de anderen geniet ik ook erg van jullie verhalen! Ik wil ook weer!!! Ben erg benieuwd wat jullie van die trip in alaska vinden. Khoop dat het weer een beetje mee zit. Hier is het pokkeweer.... regen, regen, en nog eens regen! Ben blij dat mijn kaartje nog op tijd was aangekomen! Nog een hele fijne trip en tot horens!

kuz esther

• 28 Augustus 2006 - 11:27

Folkert Trijntje En Niek:

Hoi Gerard en Ineke leuk om jullie te volgen heel veel plezier en geniet er van.
    Groeten van Folkert Trijntje en Niek

• 28 Augustus 2006 - 16:22

Wilco En Hendrika:

Hey hoi,
    Leuk om jullie verhalen te lezen, blijven we ook een beetje op de hoogte.
    Veel plezier verder en we horen wel hoe het allemaal gaat!!

Groetjes van ons

• 28 Augustus 2006 - 17:32

Fred En Lizanne:

Hey skatjes,
    Hoort goed! Ben benieuwd of de kampeertrip in Alaska (brrrr) gaat bevallen? Feestweek zit erop :( was weer super! Je vader heeft nog meegeholpen het terras opruimen (in opdracht van jou, zei hij)! Daarna Rotonde (ook erg leuk), vervolgens park en 8 uur 's morgens thuis. Kortom super week en mooi brak vandaag! We kijken uit naar jullie volgende bericht!

• 28 Augustus 2006 - 18:00

Apie:

he ini en gerard!

Sara en ik zitten nu in Londen en hebben veeeel gelopen vandaag. Zo meteen even een biertje en dan zijn we weg, haha. Leuk die verhalen en ehm, ik hoorde over de sms dat je zwanger was... zou een slechte planning zijn he, morningsickness enzo. He, geniet ervan, ik schrijf binnenkort meer. Groeten aan de ijsberen,
    agnes

• 29 Augustus 2006 - 03:48

Karin:

He Gerard en Ineke,
    Klinkt goed. Ik hoop dat jullie een leuke kampeertrip tegemoet gaan. Hou ons op de hoogte, wie weet krijg ik thuis nog iemand om :-# (beugelsmiley)
    Gr. Karin

• 29 Augustus 2006 - 15:06

Erwin En Agnetha:

Heey echt toppie om ff wat van jullie avontuur te lezen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.
    We spreken elkaar

groetjes

• 29 Augustus 2006 - 15:34

Fritsie (BP-er):

Heey gerard.. hoorde van je vader over deze site.. dus ik ben maar even gaan kijken.. maar echt super dit.. leuk om even te kijken hoe het met jullie gaat.. Heel veel plezier tijdens je iets langere vakantie als normaal ;).. ik had maar 3 week... ;)

• 30 Augustus 2006 - 09:29

Marc En Yvonne:

He hoi,
    Dus in zwanger, gefeliciteerd!!! Echt leuk die verhalen. Hoop dat de kampeertrip leuk is en niet te koud. Veel plezier nog en we houden jullie in de gaten
    Dikke kus Marc en Yvonne

• 30 Augustus 2006 - 15:40

Carla:

Hoi Gerard en Ineke

Alles goed met jullie? Nog last van jetlag? Leuk om jullie reisverslag te kunnen volgen. Wat een avontuur gaan jullie tegemoet. Straks gezellig in tentjes in koude Alaska. Kruip dan maar lekker tegen elkaar aan. Mooie foto van die beer. Hier op de afdeling is alles oke. Volgende week gaat B2 weer open. Fijn om dan weer met eigen team te werken. Iedereen is zowat weer terug van vakantie. Als ik jullie verhalen lees wil ik zelf ook wel weer op vakantie. Het weer is nu erg onstuimig. Geniet van jullie reis en ik lees het vervolg wel weer!

Groetjes Carla

• 30 Augustus 2006 - 17:24

Annemarie En Jurrien:

He Gerard en Ineke,
    Heel veel plezier tijdens jullie reis en ik zal fot's sturen van de trouwerij van Suzanne en Jacob.
    Geniet er lekker van en laat je niet opeten door de beren!!
    Groetjes Annemarie

• 31 Augustus 2006 - 16:50

Johan & Karla:

heej beterz ja dat alles nog een beetje goed verloopt. wel ideaal dat we jullie reis zo een beetje kunne volgen:P.maarre veel plezier nog en we horen weer van jullie. groetn johan en karla

• 01 September 2006 - 01:11

Maaike:

He hallo!

Grappig hoor om te lezen wat jullie meemaken! Lijkt me wel een grote overgang van warm naar 15 graden minder! Hebben jullie echt een beer gezien? Op een plaatje zeker!
    Heel veel plezier en ben erg nieuwsgierig hoe het is om te kamperen in Alaska.

Groetjes

• 01 September 2006 - 12:21

Lennart En Anita:

Hallo reizigers!
    Leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen! Ook erg mooie foto's hoor! we zijn erg jaloers! We kunnen jullie geruststellen want met de auto gaat het prima hij rijd erg lekker en brengt ons telkens weer heel lief naar onze bestemming!
    Nog heel veel plezier en we blijven jullie volgen!
    Groetjes Lennart en Anita

• 01 September 2006 - 16:03

Henk En Henrike:

Hallo laiverds! Hoe is ie daar/. Beetje koud zeker?? Al flink aan het kramperen?? Ontzettend veel plezier he en denk om de beren!! dikke kus

• 14 September 2006 - 13:16

Clara:

ik heb dit bericht als laatste gelezen en ik moet zeggen dit is geen eis voor watjes. inspannend en zwaar zo te lezen en de fotos geven wel datzelfde beeld, maar ook hele mooie beelden van de omgeving. leuk om te bekijken het verhaal zo nu en dan te lezen. heel veel plezier en pas goed op jullie zelf.

• 17 September 2006 - 18:42

Laus En Ineke:

wat een belevenissen allemaal, geweldig groetjes van ons